Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Εμπειρία Hammam.

Copyright Katerina Valsamidi
Έχω κάνει massage, έχω κάνει spa αλλά hammam και μάλιστα αυτό το hammam δεν το είχα ξανακάνει...
Εμπειρία αξέχαστη και ιδιαίτερη.
Στο δρόμο προς τα εκεί, η μητέρα μου, μου διηγούταν ιστορίες για τότε που κάθε Σάββατο, απαραιτήτως, την πήγαινε η Σμυρνιά γιαγιά της για το καθιερωμένο τους hammam τότε στην Νίκαια.
Παστρικιές οι Σμυρνιές και ελλείψει των σημερινών μπάνιων μας, είχαν την επίσκεψη τους στο hammam ως ιεροτελεστία...και όντως είναι μία!

Ίσως και να είναι το μόνο που λειτουργεί στην Αθήνα αυτή τη στιγμή, το Hammam, μας μύησε σε μία εκπληκτική εμπειρία...
Copyright Katerina Valsamidi
Στην είσοδο μας καλωσόρισε η θαλπωρή της ζέστης ενώ δίνοντάς μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μας ξενάγησαν στον χώρο, ώστε να αισθανθούμε άνετα και να ξεκινήσει η διαδικασία.
Στα ξύλινα αποδυτήρια αφήνεις τα προσωπικά σου αντικείμενα (με προσωπικό κλειδί), φοράς το μαγιό σου και μπαίνεις στον χώρο του hammam.
Κάθε υπηρεσία έχει και διαφορετική εμπειρία χαλάρωσης...
Στο τέλος, δε, σε κερνάνε φοβερά λουκούμια και καυτό τσάι!
Μιας και ήταν μία κρύα μέρα, σήμερα, στεγνώσαμε καλά τα μαλλιά μας, βάλαμε τις κρέμες μας (σου παρέχουν οι ίδιοι μπιστολάκια, κρέμες κλπ), ντυθήκαμε καλά, ευχαριστήσαμε το προσωπικό και κατευθυνθήκαμε στην reception για την πληρωμή.
Κάπως έτσι ολοκληρώνετε η επίσκεψη μας, ενώ, κατά την διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του hammam σκεφτόμουν πως σε τόσο δύσκολες εποχές, άξιζε και το τελευταίο λεπτό του ευρώ που δώσαμε!
Copyright Katerina Valsamidi
Έχω να πω, πως ο μασέρ μου, ήταν εκπληκτικός στην δουλειά του, ενώ μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι δεν εξαφανίστηκε μετά το τέλος αλλά αντίθετα, στον εξωτερικό χώρο, με ρώτησε πως μου φάνηκε και με κέρασε ο ίδιος το τσάι και τα λουκούμια...Όλα αυτά φυσικά μας κέρδισαν με αποτέλεσμα να σκεφτόμαστε τι μπορούμε να μειώσουμε για να μπορούμε να απολαμβάνουμε κάτι τέτοιο, μια στο τόσο.
Με λίγα λόγια, κάτι το οποίο έχουμε τόσο πολύ ανάγκη, λόγω της καθιστικής και κουραστικής καθημερινότητας μας, μπορούμε να το απολαύσουμε σε μια συχνότητα ίσως μια φορά τον μήνα χωρίς να ξεπαραδιαστούμε...
Κ.

Σημείωση: Δεν πρόκειται για διαφήμιση.

2 σχόλια:

  1. ΠΟΣΟ θα ήθελα τώρα κι εγώ ένα μασάζ...!! Αχ Κατερίνα... άκρως χαλαρωτική η ανάρτησή σου! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφη εμπειρία Μαράκι!
      Το προτείνω αν θες κάτι διαφορετικό.. :-)

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες