Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Η Άνοιξη...μια Τέχνη!

Μα τι όμορφα που ξεκίνησε η μέρα μου σήμερα, πόσο χαρούμενα, πόσο ήρεμα και πόσο κουρέλι αισθάνομαι τώρα, μετά το τέλος της...!
Δεν θα μείνω όμως στο τέλος...θα πάω στην αρχή!



Η άνοιξη φαίνεται να έχει κάνει το θαύμα της πάλι μέσα μου και παρόλο που το σύμπαν με ταλαιπωρεί, η καρδούλα μου χτυπά χαρούμενα κάθε πρωί που ακούω τα υπέροχα κοτσύφια στο μεγάλο πεύκο έξω από το μπαλκόνι μου και κάθε σούρουπο που οι μυρωδιές των λουλουδιών μοιράζουν απλόχερα το μεθυστικό τους άρωμα...
Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, γεμίζω από ενέργεια, αισθάνομαι πως θέλω να κάνω καινούρια πράγματα, θέλω να απολαμβάνω περισσότερο την μέρα....
Θέλω να κάνω καινούρια πράγματα για εμένα για το σπίτι μου για να βελτιώσω την καθημερινότητα μου! Από διατροφή, άσκηση μέχρι μια μικρή νέα αγορά!
Αλλά να μου πεις και ποιος δεν είναι στην ίδια φάση...;!






Βλέπω στις φίλες μου bloggers όλη αυτή την ανανεωμένη διάθεση, μέσα από τα λόγια και τις εικόνες τους! Αντίθετα, γύρω μου (στο δρόμο, στη δουλειά κλπ) βλέπω ένα έντονο άγχος και έναν πανικό...Αν πάρω, βέβαια, από το περιβάλλον της δουλειάς μου, όλοι προσπαθούν να ολοκληρώσουν γρήγορα τις εργασίες τους για να απολαύσουν τις διακοπές του Πάσχα.
Εύχομαι αυτό να είναι, και στις διακοπές να βλέπω πιο χαρούμενα και χαλαρά προσωπάκια!

Η Άνοιξη, από μόνη της, αποτελεί έναν καμβά, ένα καλλιτεχνικό τοπίο. Τι πιο όμορφη ζωγραφιά από όλο αυτό το πράσινο, τα ανθισμένα λουλούδια, τα ζουζούνια, τα πουλιά, τα χρώματα;!
Η Άνοιξη, από μόνη της, είναι Τέχνη!
Είναι ένα Έργο Τέχνης, ανεκτίμητης αξίας, απεριόριστης ομορφιάς και "μη αντιγράψιμη"!
Όσο και να προσπαθήσεις να την κλείσεις σε φωτογραφίες, πίνακες, βίντεο και ότι μπορείς να φανταστείς, θα παραμένει τεχνητό και δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στην πραγματικότητα ούτε στο ελάχιστο!
Ο λόγος φυσικά είναι, πως συμβαίνουν τόσα πολλά, ταυτόχρονα αυτή την εποχή τα οποία τα αντιλαμβάνεται το σύνολο των αισθήσεων μας και σίγουρα προσπαθώντας να το περιγράψουμε ή να το δείξουμε με άλλο τρόπο δεν φαίνεται σωστό...
Η Άνοιξη, λοιπόν, είναι και αυτή μια αίσθηση! Είναι η αίσθηση ότι ξυπνάμε, ότι θέλουμε να ανανεωθούμε, ότι θέλουμε να βγούμε από το καβούκι μας, να επικοινωνήσουμε, να αναπνεύσουμε, να ζήσουμε!
Πολλοί είναι εκείνοι που μέσα από την τέχνη τους, έχουν εκφράσει την Άνοιξη, όμως η ίδια η Τέχνη της Άνοιξης παραμένει μοναδική και κάθε χρόνο μας δίνει την ίδια χαρά, την ίδια ελπίδα και την ίδια σιγουριά ότι όντως η ζωή συνεχίζεται, είμαστε καλά και τελικά έχουμε την δύναμη να τα καταφέρουμε όλα, όσο δύσκολα και να είναι!



Η μαρμελάδα μου βγήκε πεντανόστιμη!
Copyright Katerina Valsamidi



Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Αλεξάνδρα από το craftlandgr.blogspot.gr για το όμορφο βραβείο που μου χάρισε.
Αλεξάνδρα μου δεν σε έχω ξεχάσει! Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες!

Και θέλω να σας πω πως επιτέλους παρέλαβα το coffee table που περίμενα 4 μήνες!
Είναι όμως υπέροχο και ταιριάζει απόλυτα με το σπίτι μου!

Κ.

Copyright Katerina Valsamidi







Σύνδεσμοι φωτογραφιών:



10 σχόλια:

  1. Κι εγώ λατρεύω την άνοιξη!!
    Είναι όλα όσα είπες..μα πάνω από όλα είναι ο αέρας της και οι μυρωδιές της που φωνάζουν δυνατά "ΖΩΗ"..
    Με γεια το τραπεζάκι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή είναι πάνω απ όλα Μαράκι!
      Κάθε χρόνο μας δείχνει πως όλα αναγεννώνται!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίο τραπεζάκι! Και ο καναπές σου όσο φαίνεται είναι τέλειος, μου αρέσει το χρώμα του -ξέρεις είμαι του γκρι- :) Τώρα για την άνοιξη τι να πω, είναι η εποχή που όλα ξυπνάνε, έτσι και μεις από ένα μίνι λίθαργο που πέφτουμε το χειμώνα, ξυπνάμε όλο ενέργεια έτοιμοι για δράση !!
    Χαίρομαι που έχεις καλή διάθεση :)
    Φιλάκια Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καναπές εκτός από πολύ όμορφος, αντικειμενικά πάντα :-), είναι και πολύ άνετος Lyriel μου!
      Ακριβώς όπως τα λες για την Άνοιξη!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το τραπεζάκι Κατερίνα μου!!!! Περιμένω να έρθω να το δω και από κοντά!!!! Πράγματι η άνοιξη μας αλλάζει και μας γεμίζει με χαμόγελα και αισιοδοξία...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένιωσα μέσα από τις λέξεις σου τον ενθουσιασμό σου γι'αυτή την πανέμορφη πράγματι εποχή! Κι εμένα μ'αρέσει Άνοιξη κι όσο κι αν είμαι παιδί του χειμώνα κι όσο κι αν αγαπώ τη βροχή και το κρύο και τα σύννεφα, η Άνοιξη έχει άλλη χάρη :-) Το τραπεζάκι σου φαίνεται τέλειο, το ίδιο και ο καναπές και μ'αρέσει πολύ και ο τρόπος που το διακόσμησες και το χαλί κάτω! Με 'γεια! Καλημέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάμποσο ασύντακτο μου βγήκε τελικά, νομίζω! Χαχαχα! Ελπίζω να συνεννοηθήκαμε παρόλα αυτά, άσε, νυστάζω και δεν έχω πλήρη διαύγεια αυτή τη στιγμή! Χαχα, φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά σε κατάλαβα Μαράκι μου!
      Αυτής της εποχής, δύσκολα της αντιστέκεται κάποιος!
      Το χαλί είναι τρομερά μαλακό και το είχα πάρει από την Καστοριά που έχουν υπέροχα πράγματα!
      Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Η Άνοιξη από μόνη της είναι Τέχνη, τι ωραία που το είπες!!
    Ναι έχεις δίκιο, είναι μια εποχή ανανέωσης τόσο προσωπικής όσο και οικιακής!! Τέλειο το coffee table και η διακόσμησή σου!! Το χαλί είναι χουχουλιάρικο, ιδανικό για χειμώνα και τζάκι!
    Καλή συνέχεια Κατερίνα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!
      Προσωπικά είμαι πολύ του χαλιού και δύσκολα τα βγάζω..πρέπει να μπει βαθιά ο Μάιος για να τα αφαιρέσω..χαχαχα!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες