Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Αλλαγές.


https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/
s480x480/579764_621339474547727_28125613_n.jpg


Προσωπικά είμαι δεκτική και θετική στις αλλαγές.
Θεωρώ πως κάθε τι διαφορετικό έχει να σου προσφέρει και κάτι.
Ζωή χωρίς αλλαγές δεν γίνεται εξάλλου...

Συνήθως βέβαια, και αυτό είναι το κακό, τις αλλαγές τις αποφασίζουν άλλοι για εμάς ή μας τα φέρνει έτσι η ζωή που τις βιώνουμε. Πολύ δύσκολα παίρνουμε την απόφαση εμείς οι ίδιοι να αλλάξουμε, είτε συμπεριφορά, είτε την καθημερινότητα μας, είτε τις συνήθειες μας, είτε τα επαγγελματικά μας.
Κάπου πάντα κολλάμε και δεν τολμάμε να πάρουμε εμείς την απόφαση για τον εαυτό μας.
Ίσως να νομίζουμε πως έτσι δεν μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς, ενώ αντίθετα αν έχουμε πάρει εμείς την απόφαση, έχουμε την ευθύνη για το αποτέλεσμα.

Για τους αισιόδοξους (και είμαι μέσα σε αυτούς), κάθε αλλαγή είναι πάντα για καλό και κάτι σημαίνει. Δεν έρχεται έτσι απλά. Κουβαλάει ένα μάθημα και ένα μήνυμα μαζί της. Έχει υπάρξει δουλειά και προϊστορία από πίσω είτε εις γνώση σου είτε ερήμην σου.
Μπορεί να σε οδηγήσει κάπου ή να είναι απλά το σκαλοπάτι για κάτι επόμενο.
Η αλλαγή θέλει και υπομονή δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη.
Το παν είναι να έχουμε το θάρρος της απόφασης. Να μην φοβόμαστε να αποφασίσουμε για εμάς και το μέλλον μας.
Ως πότε θα αποφασίζουν οι άλλοι για εμάς; Έτσι δεν κάνουν και όλοι αυτοί που μας κυβερνούν;
Ως πότε θα αφήνουμε την μοίρα μας στα χέρια και τις δικές τους αποφάσεις;

Βέβαια το σημαντικό για όλους τους ανθρώπους είναι να μας ενδιαφέρουν ουσιωδώς μόνο οι αλλαγές σαν κι αυτή που αναφέρω εδώ γιατί αυτές είναι που μας κάνουν να αισθανόμαστε όντως άνθρωποι και ζωντανοί.
Οι σχέσεις μας και η αγάπη μας με τους άλλους είναι τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μας και όχι γεγονότα που ναι μεν μας απασχολούν και μας ενδιαφέρουν αλλά σε καμία περίπτωση δεν μας καθορίζουν...

Εσείς πως τα πάτε με τις αλλαγές;

Κ.


http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/79/f9/1d/
79f91dff140cd045359b7622921854b7.jpg




14 σχόλια:

  1. Kι εγώ μαζί σου!!
    Κάθε αλλαγή είναι για καλό. Πάντα το λέω αυτό!!
    Έχω βιώσει κι εγώ πολλές αλλαγές τον τελευταίο καιρό στην ζωή μου, τις υποδέχομαι με υπομονή και αισιοδοξία!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις Λίνα μου! Έτσι πρέπει να υποδεχόμαστε τις αλλαγές για να μπορούμε να είμαστε οι κυρίαρχοι της ζωής μας..
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου, έχεις απόλυτο δίκιο!
    Χρειαζόμαστε την αλλαγή, τη μεταμόρφωση, την προσπάθεια. Τον αγώνα.
    Μπορεί να "είμαι" κάποιος, αλλά θα'θελα να "γίνομαι" καλύτερος.
    Πολλές, πολλές ευχές για καλό ξημέρωμα :)

    υγ: Τώρα πάω να διαβάσω το link που έχεις στην ανάρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφα το είπες...αλλαγή, μεταμόρφωση, προσπάθεια, αγώνας..!
      Να είσαι καλά Σεβάχ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλημερα Κατερινα μου! εχεις απολυτο δικιο σε οσα ειπες.!

    εγω δε μπορω να πω οτι παω καλα με τις αλλαγες, ενω θελω να τις κανω κατι με κρατα και μενω στασικη. η συνηθεια φταιει. το καταπολεμαω ομως οσο μπορω. φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βρεις το θάρρος και τολμήσεις την πρώτη θα δεις πως είναι πάντα για καλό και μετά θα πάρεις την αλλαγή με άλλο μάτι!
      φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Μπορώ να δεχτώ όλες τις αλλαγές εκτός από μία: να φύγω από το Κάστρο μου! (κι εννοώ το σπίτι μου. ) Είναι η ασφάλεια μου κι η ευτυχία μου εκεί.
    Όλες τις άλλες αλλαγές τις χαιρετίζω κι εγκλιματίζομαι πάντα σαν τον χαμαιλέοντα!
    Φιλάκια πολλά πολλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφο να μπορείς να αλλάζεις και να προσαρμόζεσαι...σημαίνει πως δεν θα χαθείς όπου και αν βρεθείς..! Όσο για το σπίτι, θα συμφωνήσω. Και εγώ τώρα πια που βρήκα το σπίτι μου, δεν νομίζω πως θα το αφήσω ποτέ εύκολα... :-)
      Πολλά φιλιά Αριστούλι μου!

      Διαγραφή
  5. Ναι στις αλλαγές της ζωής αρκεί να τις αντέχουμε.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα παω καλα με τις αλλαγες Κατερινα μου οταν και το γενικο κλιμα βοηθαει, γιατι οσο κι αν αγωνιζεσαι σωστα θελει και μια ανωθεν βοηθεια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπάρχουν αλλαγές και αλλαγές...αυτές που θέλουμε κι εκείνες που θα προτιμούσαμε να αποφύγουμε..η ζωή είναι απρόβλεπτη..
    Προσπαθώ να προσαρμόζομαι σε όλες...και σαν αθεράπευτα αισιόδοξη πάντα ελπίζω για τα καλύτερα αν οι αλλαγές δεν είναι και πολύ του γούστου μου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι τις κάλυψες όλες τις περιπτώσεις. Νομίζω πως θα συμφωνήσω σχεδόν απόλυτα μαζί σου!
      Τις αλλαγές είτε τις περιμένουμε ή όχι, είτε τις προκαλούμε ή μας συμβαίνουν πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε με θετικό τρόπο και χαμόγελο!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες