Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Παίζουμε με τα φετίχ...;!

Άκου τώρα λέει, πρέπει να μιλήσω για τα φετίχ μου...

Ευτυχώς η αγαπημένη μου Αριστέα που με κάλεσε σε αυτή τη δοκιμασία και μου πέταξε την πάσα, μας ξεκαθάρισε πως δεν μιλάμε για τα γνωστά φετίχ, σεξουαλικού περιεχομένου, στα οποία πηγαίνει όλων το μυαλό όταν ακούμε αυτή τη λέξη!
Θα μου πεις, τώρα εσύ μας το παίζεις αθώα περιστέρα...;
Όχι, καλέ, απλά το συγκεκριμένο περιεχόμενο εκτός του ότι είναι ακατάλληλο δια ανηλίκους, καλό είναι να το κρατάει ο καθένας για τον εαυτό του! :-)

Την ιδέα, λοιπόν την ξεκίνησε η Λιακάδα και πάμε να δούμε τι θα μου έρθει στο μυαλό μιας και γενικά ασχολούμαι κατά καιρούς και κολλάω επίσης κατά καιρούς με διάφορα...

Θα πάρουμε όμως τις σταθερές αξίες...


1ο φετίχ, οι Γόβες!



Όχι, πείτε μου πραγματικά ποια γυναίκα δεν έχει μια ιδιαίτερη σχέση με αυτό το πατούμενο..;

Γόβες κυρίως ψηλές, peep toe ή κλειστές, με φιάπα ή χωρίς, σε όλους τους χρωματικούς συνδυασμούς, σκέτες ή με φιόγκους, τρούκς, αγκράφες και δε συμμαζεύεται...!
Δεν μπορώ να πω, πως έχω όσες θα ήθελα ή αυτές που θα ήθελα όμως δεν υπάρχει περίπτωση να μην κολλήσει το μάτι μου πάνω τους όταν κοιτάζω τις βιτρίνες! Ακόμα και βιτρίνα ρούχων να κοιτάω, ψάχνω να βρω αν έχει και την γοβούλα του εκεί κοντά...
Επίσης θα ήθελα να είχα και λίγη παραπάνω αντοχή όταν είμαι πάνω τους αλλά θα το προσπεράσω και αυτό και θα μείνω στο ότι αντικειμενικά, ο τρόπος που κάνει μια γόβα να δείχνει το γυναικείο πόδι, δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα!



2ο φετίχ, το Φαγητό!



Είναι πολύ αόριστο για εσάς; ή μήπως δεν πολύ κολλάει γιατί δεν είναι αντικείμενο;

Κι όμως λατρεύω το καλό φαγητό καθώς και το μαγείρεμα!
Δεν σπαταλάω χρόνο πάνω από συνταγές αλλά μου αρέσει περισσότερο να πειραματίζομαι μόνη μου και να δοκιμάζω εναλλακτικές.
Δεν φοβάμαι ποτέ να δοκιμάσω κάτι το οποίο δεν έχω ξαναφάει...
Το να βγούμε για φαγητό το θεωρώ πραγματική έξοδο και ίσως και πιο αγαπημένη!
Δεν τρώω απλά για να κορέσω την πείνα μου και δεν θεωρώ πως αυτός είναι ο μόνος σκοπός του φαγητού αλλά για απόλαυση και χαλάρωση ενώ πάντα επιλέγω μαγαζιά με ποιοτικό φαγητό και διαφορετικές γεύσεις.
Όταν είχαμε πρωτογνωριστεί με τον καλό μου, είχαμε χαλάσει όλες τις οικονομίες μας σε φαγητά και ποτά!
Εδώ θα συμπεριλάβω και το καλό κρασί.



3ο φετίχ, η Φωτογραφική μου Μηχανή!



Μη και την ξεχάσω αν είναι να βγούμε έξω ή να φύγουμε για διακοπές...μπορεί να σκάσω απ το κακό μου..!
Ευτυχώς πλέον τα κινητά βγάζουν ισάξιες ποιοτικά φωτογραφίες και αν καμιά φορά έχω ξεχαστεί, ηρεμώ γρήγορα λόγω των κινητών.
Τραβάω τα πάντα και συνέχεια!
Εμάς μας έχω 500 φορές στις ίδιες πόζες αλλά και διαφορετικές, λατρεύω να τραβάω τοπία και την φύση!
Επίσης θα τραβήξω φωτογραφία όταν δω κάτι περίεργο που θα μου κινήσει την περιέργεια ή όταν δω κάποιο ιδιαίτερο στιγμιότυπο.
Προτιμώ τις μικρές και μανιτζέβελες φωτ. μηχανές.




Την πάσα μου την δίνω και εγώ στα παρακάτω 3 bloggoσπιτάκια..
Για να δούμε τι φετίχ κουβαλάτε!  :-)

http://beloved-ideas.blogspot.gr/
http://mayuminights.blogspot.gr/
http://pink-angel-911.blogspot.gr/





Υ.Γ. Το κεκάκι μόλις το έφτιαξε ο γλυκός μου! 










18 σχόλια:

  1. Θα ξεκινήσω ανάποδα..! Έφτιαξε γλυκό;;;; χαχαχα Λοιπόν πες του να κάνει ιδιαίτερα στον δικό μου παρακαλώ πολύ!! Το μόνο που του ζητάω (του δικού μου) είναι αυτό.. Όλα τα άλλα θα τα αναλάβω εγώ,δεν θέλω βοήθεια! Και αφού ξεπέρασα το σοκ του κέικ.. Έχεις δίκιο, ο τρόπος που δείχνουν το πόδι οι γόβες δεν υπάρχει! Ανεβάζουν και αυτοπεποίθηση αυτό που το πας;; Έχω καλεστεί για τα φετίχ δύο φορές και μάλλον ήρθε η ώρα να τα φτιάξω κι εγώ! Μάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Έφτιαξε και το είχε πάρει και πολύ σοβαρά σε πληροφορώ... :-)
      Μη νομίζεις δεν κάνει κάτι άλλο απλά του ήρθε όρεξη ξαφνικά για κέικ!
      Άντε περιμένουμε την συμμετοχή σου!
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. καλημερα Κατερινακι!!! ολα τα φετιχ σου σουπερ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα, οι γόβες είναι και για εμένα απαραίτητο αξεσουάρ! Και ένα περίεργο πράγμα: όσες και να έχουμε εμείς οι γυναίκες δεν είναι ποτέ αρκετές! :D :D
    Επίσης θα συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά το φαγητό. Μου αρέσει πολύ να τρώω σε μαγαζιά με καλό φαγητό και το θεωρώ πολύ καλή έξοδο! Αλλά για τη μηχανή, έχω χάλια σχέση μαζί της... Δεν τραβάω ποτέ καλές φωτογραφίες :(
    Ευχαριστώ για την πάσα!!!! Θα είναι η επόμενή μου ανάρτηση!!!!
    Φιλάκια πολλάαααααααααα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ροζ Αγγελάκι! :-)
      εμ, που να είναι αρκετές με τόσο βομβαρδισμό που δεχόμαστε...χαχαχα! Τώρα πλέον βρίσκεις τα πάντα και από το νετ άσχετα που εγώ δεν το τολμάω σε ότι έχει να κάνει με παπούτσι..
      Περιμένω την ανάρτηση σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Κατερινάκι μου!!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!! Φυσικά και θα παίξω, ευελπιστώ το Σ/Κ να το ετοιμάσω!!! χε χε... Αχ γόβες, γόβες!!!! Λατρεία και πραγματικά αναδεικνύουν το πόδι!!!! Το φαγητό είναι και δική μου λατρεία!!!!! Πάθος λέμε! Ταιριάζουμε!!!! Και μηχανή, αχ!! Και έχουμε και την ίδια και ίδιο χρώμα ακριβώς!!!! χαχαχαχαχα.... Φιλάκια πολλά, sorry για τον περιορισμένο μου χρόνο που δε διαβάζω πολλά, αλλά μόλις ξεμπερδέψω από δω θα βρω πάλι τους ρυθμούς μου τους κανονικούς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε την επάνοδο σου κοριτσάκι μου!
      Είδες, τελικά δεν έχουν τελειωμό αυτά στα οποία ταιριάζουμε..χαχαχα!
      Άντε να δω τις απαντήσεις σου!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πόσο καταπληκτικό ένας άνδρας να μαγειρεύει και να φτιάχνει κέικ!! :)) Μπράβο του!!
    Ωραία τα φετίχ σου! Αν και δεν θεωρώ τη γόβα τόσο άνετο παπούτσι, κάνει καταπληκτικό πόδι και εκπέμπει μια κομψότητα! Επίσης, αγαπώ τη μαγειρική και κυρίως τη ζαχαροπλαστική.. ειδικά όταν φτιάχνω κάτι σε συνεργασία με κάποιον άλλο!! Για το κρασί δε το συζητάμε, είμαι συλλέκτης και μου αρέσει τόσο να δοκιμάζω διάφορες ποικιλίες! ;) Αχ! πότε θα φτιάξω το δικό μου;; :Ρ Τέλος, μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες, βγάζω όμως με μέτρο! :)) Φιλάκια και καλό απογευματάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παλομάκι :-)
      Σου εύχομαι σύντομα να φτιάξεις το δικό σου κρασί! Κάποτε σκεφτόμουν να πάω να μάθω σομελιέρ αλλά το άφησα σαν σκέψη....
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Tέλειες οι γόβες σου! Ολες πολύ καλόγουστες!
    Κάτι τέτοιες βλέπω και ζηλεύω που λόχω ύψους δε μπορώ να φορώ τόσο ψηλές...χιχιχι.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ προφανώς δεν θα τις χρειάζεσαι Λιακαδίτσα :-)
      Αν είσαι δύο μέτρα τι ανάγκη έχεις εσύ απο τις ταπεινές γοβίτσες! χαχα!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  7. Κατερινάκι μου γλυκό! Ούτε μου είχε περάσει από το μυαλό το φαγητό ως φετίχ!
    Κοίτα τι είχα ξεχάσει η γυναίκα: ότι ο Έρωτας περνάει από το στομάχι!
    Έχει πέσει πολύ δίαιτα από ό,τι κατάλαβες!
    Πολύ όμορφες οι γόβες σου! (Στις κόκκινες πάντα είχα αδυναμία!)
    Φιλάκια πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαγητό και πάλι φαγητό Αριστέα μου! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Σουφτιαξε και κεκακι, ειδες απο κει αρχιζω γιατι αυτο ειναι το πιο ζουμερο , πολυ ομιορφες οι γοβες, αλλα απο φετιχ τωρα πια αλλα πραγματα εχουν παρει σειρα σε μενα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο είναι πως βγήκε υπέροχο το κέικ :-)
      Ποτέ δεν είναι αργά για τίποτα Μαιρούλα μου ... :-)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες