Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

MoodBoard #19




Ο Οκτώβρης μπήκε, το Φθινόπωρο ήρθε για τα καλά και ο βοριάς μας ταρακούνησε ξαφνικά και απότομα όμως τόσο γλυκά!

Καιρός δεν ήταν να πιάσουν και λίγο τα κρύα και να σκεφτούμε "χειμωνιάτικα";
Δε λέω, ήταν λίγο απότομο όλο αυτό αλλά δεν ξέρω...σαν χειμωνιάτικο παιδί που είμαι, χαίρομαι απίστευτα με αυτή την αλλαγή και ήδη στο μυαλό μου γυρνούν εικόνες γιορτών και στολισμών!

Καλά να είμαστε και για πότε θα περάσει 28η, θα φύγει και ο Νοέμβρης και θα βρισκόμαστε στα Χριστούγεννα, ούτε που θα το καταλάβουμε :-)
Είναι λίγο νωρίς, θα μου πείτε, να τα συζητάμε αυτά, όμως ποιος ορίζει τις σκέψεις και την διάθεση μας παρά μόνο εμείς οι ίδιοι;
Αν θέλω να σκέφτομαι Χριστούγεννα και χαρούμενες εικόνες αυτό θα κάνω και αν θέλω να δίνω σημασία στην τρέλα της Ελλάδας και να σκέφτομαι απαισιόδοξα πάλι θα το κάνω απλά προτιμώ να διαλέγω την χαρούμενη επιλογή...

Όχι γιατί είναι η εύκολη λύση και αποφεύγω την πραγματικότητα αλλά γιατί αντιμετωπίζω με αυτόν τον τρόπο την πραγματικότητα και δεν δίνω κανενός είδους σημασία σε αυτά που μας πλασάρουν ως προβλήματα ενώ ο κόσμος καίγεται από πραγματικά και ουσιώδη προβλήματα που δεν βλέπουν ποτέ το φως της δημοσιότητας!

Εύχομαι σε όλους μας ένα καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο με όμορφες και γεμάτες ημέρες, με πολλά χαμόγελα και ξεχωριστές ιδέες!!!
Κ.




..και μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μας με σούπερ δώρο YOTUEL! Εξαιρετικές οδοντόκρεμες και τσίχλες για την υγεία και λεύκανση των δοντιών μας που πωλούνται στα φαρμακεία.

Φωτογράφισα να σας δείξω και τα δικά μου προϊόντα ... :-)









Η ιδέα του Weekly MoodBoard είναι της Lyriel από το BiScoto
και συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:


12 σχόλια:

  1. Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!
    Εφόσον είσαι χειμωνιάτικο παιδί, μήπως σου αρέσουν και τα χειμερινά αθλήματα;! :)
    Ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου για το φθινόπωρο!
    Καλό βραδάκι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! Μου αρέσουν πολύ αλλά δεν έχω τολμήσει να κάνω κάτι...αν και πολύ θα το ήθελα! Ψάχνω καλό δάσκαλο :-)
      Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Σου εύχομαι να βρεις έναν καλό δάσκαλο!
      Η πρώτη φορά που έκανα σκι δεν ήταν με δάσκαλο, ευτυχώς που δεν έσπασα τα μούτρα μου, δόξα τον Θεό! Έχω μια εντυπωσιακή φώτο στην οποία πέφτω ηρωικά (χαχα), δε φθάνει που με ανέβασαν στην πίστα 2, με δούλευαν κιόλας! ;) Ομολογώ πως είναι μια όμορφη εμπειρία!
      Ωστόσο, το αγαπημένο μου χειμερινό σπορ είναι το πατινάζ! Με πάγο ή χωρίς, το πατινάζ μου αρέσει πολύ!! :))
      Καλό απόγευμα και καλό σαββατοκύριακο γλυκιά μου!

      Διαγραφή
    3. Να σου πως την αλήθεια θέλω να μάθω με την σανίδα περισσότερο γιατί μου έχουν πει πως είναι πιο εύκολο... Πατινάζ στο πάγο έκανα μικρή στο Μοσχάτο! Εκεί να δεις ηρωικά πεσίματα! χαχαχα!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Καλούλης είναι κι αυτός, ο δόλιος :)))
    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε Κατερίνα μου!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α, μην μου τον ρίχνεις έτσι τον Οκτώβρη...αυτός δίνει το δυναμικό τριήμερο κάθε τόσο για να συνέλθουμε από την απότομη επαναφορά στη δουλειά μετά το καλοκαιράκι! :-)
      Καλό Φθινόπωρο Αριστέα μου!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. δεν ανυπομονουσα για τον χειμωνα φέτος το παραδέχομαι μα για την βροχή .. την ηθελα την ζητούσα.. ασε που δεν μου κανουν τα ρουχα μου.. και σκεφτομαι... δίαιτα δίαιτα.. χαχαχα
    καλο φθινόπωρο και καλο Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Κοίτα τώρα τον χειμώνα δεν είναι και τόσο απαραίτητη η δίαιτα...άραξε λιγάκι και από καλοκαίρι το σκεφτόμαστε πάλι.. :-)
      Καλό Φθινόπωρο!
      Καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  4. Αν κάτι αξίζει στο χειμώνα αυτό είναι τα Χριστούγεννα....εντάξει και οι όμορφες εικόνες του...για το κρύο δε λέω τίποτα!!!..χαχα!
    Καλά που μου θύμισες το διαγωνισμό...είχα ξανάρθει, αλλά δεν προλάβαινα να πάρω μέρος...τρέχω!!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ που περνάς Μαράκι!
    Την είδα την συμμετοχή σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες