Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

MoodBoard #26, Μια στιγμή ανάσας!


via

Καλημέρα & Καλή Εβδομάδα!

Οι ανάσες μας είναι απαραίτητες μέσα στη δύσκολη εβδομάδα, πόσο μάλλον όταν είναι Δευτέρα για να καταφέρουμε να αντεπεξέλθουμε στις πολλές υποχρεώσεις.
Είμαι τυχερή που εργάζομαι και συνάμα άτυχη που είμαι κλεισμένη σε έναν χώρο γραφείου που δεν ξέρουμε εάν έξω έχει ήλιο, βρέχει, χιονίζει ή κάνει ζέστη...
Κάθε απόγευμα που βγαίνω από την εταιρία αισθάνομαι πως είμαι σαν το σπουργίτι που το ελευθέρωσες απ το κλουβί του. Ξέρω, αύριο θα επιστρέψω πάλι αλλά αυτή η ανάσα που παίρνω βαθιά ειδικά τώρα που ανοίγει σιγά σιγά ο καιρός και προλαβαίνω και τον ουρανό φωτισμένο είναι η μεγαλύτερη απόλαυση της ημέρας μου!
Κάθε μέρα είναι σαν να είναι πρώτη φορά και ήθελα να σας μιλήσω για αυτό.
Πιστεύω πως ότι έχει να κάνει με τη φύση ποτέ δεν το βαριέσαι και δεν το χορταίνεις αρκετά... Ο γαλανός ουρανός, τα σύννεφα που παίζουν με τις αχτίνες του ήλιου και αυτή η όμορφη ατμόσφαιρα που αρχίζει δειλά-δειλά να μυρίζει άνοιξη είναι το καλύτερο μου!
Πρέπει να τα εκτιμάμε αυτά! Και μόνο όταν δεν τα έχεις δεδομένα και συνεχώς μπορείς να τα εκτιμήσεις και να τα απολαύσεις όπως πρέπει.
Το ότι είμαστε υγιείς και μπορούμε να βγαίνουμε έξω και να αναπνέουμε την ελευθερία είναι από μόνο του δώρο!
Βγάλτε τα γυαλιά σας και κοιτάξτε κατάματα τον ήλιο! Κάποιοι θα πουν πως αυτό δεν είναι υγιές αλλά αν το κάνεις για λίγο και το απογευματάκι που δεν είναι δυνατός ο ήλιος μπορείς να καταλάβεις τι σου λέω...
Τα μάτια μου πονάνε ούτως ή άλλως βγαίνοντας από το τεχνικά φωτισμένο γραφείο μου και αφήνοντας την οθόνη του υπολογιστή μου. Γιατί να μην τους χαρίσω αυτή την λάμψη του ήλιου;

Περπατώ χαλαρά και μπαίνω στο αυτοκίνητο. Κάθομαι για αρκετά λεπτά πριν ξεκινήσω με ανοιχτά παράθυρα. Αυτή είναι η δική μου στιγμή. Χωρίς τη φασαρία και τον κόσμο του γραφείου, λίγο πριν πάω σπίτι και αρχίσω δουλειές και δραστηριότητες είναι η στιγμή της απόλαυσης της μοναξιάς μου και του μόνου χρόνου που έχω αποκλειστικά για εμένα.
Είμαι πολύ κοινωνικός άνθρωπος και δεν αντέχω παραπάνω από μια μέρα μόνη μου, όμως αυτές τις μικρές προσωπικές στιγμές ανάσας τις απολαμβάνω όσο τίποτα!

via

Ποιος θα μου πει πως δεν έχει ανάγκη τέτοιες στιγμές;
Γεμίζουν οι μπαταρίες, χαλαρώνεις τους ρυθμούς, ρίχνεις τους παλμούς καθώς κλείνεις τα μάτια και αισθάνεσαι τον ήλιο να σε λούζει και το δροσερό αεράκι να σου παίρνει μακριά τη κούραση...
Ο καθένας χρειάζεται κάποιες στιγμές για τον εαυτό του και για εμάς που εργαζόμαστε σε γραφεία και δεν έχουμε που να πάμε και που να απομονωθούμε ώρες-ώρες που το έχουμε ανάγκη και δεν μπορούμε να αφιερώσουμε λίγα λεπτά μοναξιάς στον εαυτό μας όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα, αυτές οι ενδιάμεσες στιγμές είναι μοναδικές!

Τα Σαββατοκύριακα δε,  θέλω να βρίσκομαι μόνο εκτός σπιτιού έστω και αν απλά περπατώ ή οδηγώ που επίσης η οδήγηση είναι κάτι που με χαλαρώνει πολύ, αρκεί να μην έχει κίνηση φυσικά. Δώσε μου πορεία και χιλιόμετρα και πάρε μου τη ψυχή!
Οι μικρές αποδράσεις είναι το καλύτερο μου αν και εκεί θέλω πάντα τη παρέα μου...!
Μια άλλη σπουδαία στιγμή της ημέρας μου είναι η πολύ πρωινή, όταν ξυπνάω, φτιάχνω τον καφέ μου και κάθομαι στο laptop μου για να προλάβω τα πρωινά νέα και να τσεκάρω τα e-mail μου. Είμαι συνήθως μόνη μου αυτή την ώρα γιατί ο καλός μου αναχωρεί νωρίτερα για τη δουλειά οπότε αυτός ο χρόνος της μίας δικής μου πρωινής ώρας είναι σημαντικός για να ξεκινήσω την ημέρα μου και να εφοδιαστώ με ψυχραιμία πριν πάω στο γραφείο.

Εξάλλου, στιγμές δεν είναι η ζωή μας; Μικρές ή λίγο πιο μεγάλες; Όμορφες; Δύσκολες;
Το σημαντικό είναι να έχουμε τον χρόνο που χρειαζόμαστε για τον εαυτό μας και να μοιραζόμαστε όλο τον υπόλοιπο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα!

Εσείς τι τρόπους βρίσκετε για να διώχνετε κούραση και πίεση;
Κ.




Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες μετά από μια μέρα δουλειάς καθώς φεύγω απ το γραφείο.







Η ιδέα του Weekly MoodBoard είναι της Lyriel από το BiScoto
και συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:







13 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου!!! Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου! Εχεις βρει ένα εξαιρετικό τρόπο να ηρεμείς και να χαλαρώνεις!! Κι εμένα μου αρέσει πολύ να απολαμβάνω τη φύση κι ειδικά την θάλασσα αλλά επειδή μένω στη πόλη και δεν οδηγώ ο ήλιος μια χαρά μου φτιάχνει τη διάθεση. Μια βόλτα στην Πλάκα με καλή παρέα!! Επίσης τα γατιά μου κι η μουσική τρομερά αγχολυτικά!!!! Χαχαχα!! Να σαι καλά κοπέλα μου και να χεις μια υπέροχη βδομάδα!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ναι η Πλάκα μου αρέσει και εμένα πολύ και είναι μια βόλτα που την κάνω πυκνά - συχνά! Αλλά σαν την παραλία και τη θάλασσα δεν είναι τίποτα!
      Τα γατιά, ε; Εμένα γιατί με αγχώνουν που είναι έτσι απρόβλεπτα και μπορεί να βγάλουν τα νυχάκια ανά πάσα στιγμή; Συγχώρεσε με αλλά είμαι σκυλομάνα...χαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλενάκι μου, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τωρα που ειμαι σε αδεια λογω παιδιων εχω επανεκτιμησει πολλα πραγματα! Μια απλη βολτα με το καροτσι στους κουνιες κ βλεπεις τοσα πολλα πραγματα! Δυστυχως οταν δουλευεις δεν εχεις χρονο να δεις αυτα τα μικρα πραγματα! Μ´αρεσει κ εμενα τρομερα η οδηγηση!!! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες είμαι Μαρία μου! Εδώ μια απλή άδεια παίρνουμε και νομίζουμε πως άλλαξε όλος ο κόσμος όταν μένουμε έξω τις καθημερινές...!
      Πολύ μου αρέσει έτσι όπως περνάς...!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Σε νιώθω σε νιώθω σε νιώθω!!!!!!!!
    Από σήμερα (και μπρος) εκμεταλλεύτηκα το μεγάλωμα της μέρας και το έριξα στο τρέξιμο!
    Υπέροχη ανάρτηση! Με γέμισες αέρα στα πνευμόνια!
    Φιλάκια ομορφιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα ομορφιά μου!
      Την καλύτερη δουλειά έκανες! Θα ήθελα να προλάβαινα λίγο ακόμη την απογευματινή ώρα αλλά θα κάνω υπομονή μέχρι την άνοιξη!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκιαααα!!!

      Διαγραφή
  5. Αν και είμαι πλέον σπιτόγατα, τη φύση δε τη βαριέμαι ποτέ. Βαριέμαι να πάω να κλειστώ
    σε σκοτεινά μαγαζιά αλλά να βγω μια βόλτα στο δάσος ή τη θάλασσα ή ότι άλλο είναι κοντά, δεν το βαριέμαι ποτέ! Είναι ανάγκη.. καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες με το γραφείο και πως νιώθεις όταν βγαίνεις από κει!
    Καλή βδομάδα κοριτσάκι μου, φιλάκι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω καταλάβει όλα αυτά τα όμορφα για εσένα, πως θα μπορούσα άλλωστε αφού κάθε φορά μας ομορφαίνεις την ημέρα με τις μοναδικές φωτογραφίες απο τις διάφορες εξορμήσεις σας!
      Είναι σημαντικό για τον οργανισμό και τη ψυχοσύνθεση μας να ανοίγουμε τη πόρτα και ζούμε όπως είμαστε για να ζούμε οι άνθρωποι, δηλαδή σε άμεση επαφή με τη φύση, το περπάτημα, τις μυρωδιές και τις εικόνες!
      Δεν είναι τυχαίο που ο κόσμος στα χωριά ζει πολύ παραπάνω από όλους εμάς στις πόλεις....
      Πολλά φιλιά και Καλή εβδομάδα Λυριελάκι μου!

      Διαγραφή
  6. Γλυκιά μου Κατερίνα, έχω την τύχη να ζω (τώρα πια) αρκετά κοντά στη φύση και είναι φοβερή αίσθηση: καμία μέρα -και καμία ώρα της ημέρας- δεν είναι ίδια με την άλλη, καθε στιγμή έχει κάτι όμορφο να μου δώσει, όλο το 24ωρο! Όποτε μπορείς να παίρνεις μικρές ή μεγάλες δόσεις από την εξοχή, δεν μας έχει μείνει τίποτα καλύτερο νομίζω. Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σε ζηλεύω τόσο πολύ για αυτή τη δυνατότητα! Ελπίζω μια μέρα να μένω και εγώ μόνιμα κάπως πιο κοντά στη φύση αν και ευτυχώς στη περιοχή της Αθήνας που μένω είναι αρκετά εξοχικά και έχω πολύ φύση γύρω μου :-)
      Πολλά φιλιά και από εμένα!

      Διαγραφή
  7. έτσι είναι Κατερινάκι μου... οι στιγμές που έχουμε ανάγκη να αποφορτιστούμε από την καθημερινότητα είναι και από τις λίγες στιγμές μοναξιάς μας.. :) εμένα μου αρέσει πολύ να πηγαίνω στη θάλασσα... τα πάντα εκείνη τη στιγμή τα παίρνει μακρυά! :) αχ η οδήγηση είναι το χειρότερό μου!!!! θέλω παρέα στο τιμόνι, βαριέμαι να οδηγώ ολομόναχη! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτή η θάλασσα έχει πάντα ένα μαγικό τρόπο να στα ξεπλένει όλα...!
      Αυτός ήταν ο τρόπος μου (...και ο αγαπημένος μου τρόπος) όσο ζούσα στα Νότια αλλά πλέον μου είναι πολύ δύσκολο να κατέβω ανά πάσα στιγμή και προσπαθώ να βρίσκω εναλλακτικούς τρόπους να χαλαρώνω :-)
      Πολλά πολλά φιλιά και Καλημέρα!!!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες