Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!




Εβδομάδα των Παθών και όπως όλα τελευταία, γράφω και αυτή εδώ την ανάρτηση αργοπορημένα και με πίεση χρόνου. Νομίζω πως τελικά ισχύει εκείνος ο νόμος που σου λέει ή που θα γίνονται όλα μαζί και θα τρέχεις ή που δεν θα κινείται τίποτα και εγώ τους τελευταίους μήνες βρίσκομαι στη πρώτη περίπτωση. Προσωπικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις είναι στο ζενίθ τους και απαιτούν όλα την αμέριστη προσοχή και το χρόνο μου. Παρόλα αυτά κάπου ανάμεσα στη τρεχάλα και τη πίεση, βρίσκω στιγμές πραγματικής χαράς και παίρνω δύναμη για τη συνέχεια!

Τούτη η εβδομάδα, η Μεγάλη, είναι σπουδαία για πολλούς λόγους.
Ζούμε ξανά τα Πάθη του Χριστού μας και μπαίνουμε στη διαδικασία να συσκευθούμε με τον εαυτό μας, να υπολογίσουμε τα λάθη μας, να μετανοήσουμε και να λυτρωθούμε με τη Σταύρωση και την Ανάσταση Του. Εκείνος, κάθε χρόνο παίρνει επάνω Του τις αμαρτίες μας και εμείς πολλές φορές δεν αντιλαμβανόμαστε πως κάθε χρόνο ζούμε το Θαύμα.
Πιστεύω πως εάν κρατήσουμε τα μάτια της ψυχής μας ανοιχτά, θα αισθανθούμε την παρουσία Του και τη Μεγαλειότητα Του.
Σήμερα, Μ. Πέμπτη εορτάζεται ο Μυστικός Δείπνος του Ιησού με τους 12 Αποστόλους.
Ενώ δεν πηγαίνω συχνά στην εκκλησία όπως ίσως θα ήταν σωστότερο, αυτές τις Άγιες Ημέρες μου αρέσει πολύ να πηγαίνω και να παρακολουθώ έστω και μια ώρα από την Θεία Λειτουργία. Με ανακουφίζει και με ηρεμεί ενώ μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ την ουσία του Θείου Δράματος και να γιορτάσω έτσι, με σύνεση την Ανάσταση.

Σήμερα κατά την παράδοση βάφουμε τα αυγά μας κόκκινα....

Η παράδοση λέει πως:
"Όταν είπαν πως αναστήθηκε ο Χριστός, κανείς δεν το πίστευε.
Μια γυναίκα, που κρατούσε στο καλάθι της αυγά, φώναξε:
"Μπορεί από άσπρα να γίνουν κόκκινα;" Και, ω του θαύματος έγιναν!"

Μερικοί πιστεύουν ότι τα αυγά βάφονται κόκκινα
σε ανάμνηση του αίματος του Χριστού, που χύθηκε για εμάς τους ανθρώπους.
Κόκκινο είναι και το χρώμα της χαράς. Χαράς για την Ανάσταση του Χριστού.
Είναι παράλληλα όμως και χρώμα αποτρεπτικό.
πηγή: paidika.gr


Έτσι και εγώ θα αδράξω τη στιγμή και την ημέρα και θα αφιερώσω το χρόνο μου σε τούτη την ασχολία. Θα είναι η πρώτη φορά και απόπειρα να βάψω αυγά μόνη μου στο σπιτάκι μου και ανυπομονώ για το αποτέλεσμα. Τσουρέκι δεν θα προσπαθήσω να φτιάξω γιατί ξέρω πως είναι δύσκολο ακόμη και για τις έμπειρες μαγείρισσες οπότε θα προτιμήσω να με κεράσουν.


Πέρυσι έγραφα: Εβδομάδα των Παθών



Εύχομαι το Άγιο Φως της Ανάστασης να φωτίσει τις ψυχές όλων μας!
Να περάσετε όμορφα και γαλήνια και να ευχαριστηθείτε τους δικούς σας ανθρώπους!
Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!
Κ.










22 σχόλια:

  1. Κατερινάκι μου πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Μακάρι πραγματικά η Ανάσταση να φωτίσει τις ψυχές όλων!
    Καλό Πάσχα καλά να περάσεις!
    Πολλά πολλά φιλιά!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενα μου!
      Σου εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία, χαρά και γαλήνη!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Να σαι καλά Κατερινάκι μου!! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα και κατανυκτικά τις γιορτινές αυτές μέρες!!
    Καλή Ανάσταση με υγεία κι αγάπη για σένα και την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
      Εύχομαι και σε εσένα καλή Ανάσταση με υγεία! Να περάσεις όμορφα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλο Πασχα και Καλη Αννασταση Κατερινα μου . Με υγεια, χαρα και αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου εύχομαι από την καρδιά μου Καλή Ανάσταση στην ψυχή και στο μυαλό μας και ολόλαμπρο Πάσχα να περάσεις.
    Τα φιλιά μου της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Καλή Ανάσταση και σε εσένα και την οικογένεια σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου,
    καλή Ανάσταση με υγεία σε σένα και την οικογένειά σου!
    Το Άγιο Φως να σας δίνει δύναμη, χαρά, ελπίδα και αγάπη!
    Πως πήγε η πρώτη απόπειρα να φτιάξεις τα δικά σου κόκκινα αυγουλάκια; Να ξέρεις πως είναι εύκολο να φτιάξεις και τσουρέκι, αν το θελήσεις. Απλά, καλό είναι να βρεις μια αξιόπιστη συνταγή!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη Παλομάκι μου!
      Τα αυγά βγήκαν τέλεια, ανέβασα και φωτό στη σελίδα στο fcb. Για το τσουρέκι μάλλον απ τη θεία τη Κωνσταντινουπολίτισσα θα την πάρω :-)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα μου εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση να περάσεις, κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς! Το Άγιο Φως να σας φέρει υγεία και προσήλωση στους στόχους και στις επιδιώξεις σας!
    Πολλά γιορτινά φιλιά και αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου Χρόνια Πολλά! Σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές σου!
      Ανταποδίδω φυσικά!
      Πολλά φιλιά και αγκαλιές και απο εμένα :-)

      Διαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση μάτια μου!
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Αριστούλι μου!
      Ελπίζω να περάσατε υπέροχα με όλη την όμορφη οικογένεια!
      Πολλά φιλιά με αγάπη!!!

      Διαγραφή
  8. Καλή Ανάσταση και σε σενα. Να περάσουμε ωραία με τους δικούς μας ανθρωπους.

    fetoula.blogspot.gr
    mononai.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου, Χριστός Ανέστη!!!! :) Είμαι σίγουρη πως σου πέτυχαν τα αυγουλάκια και γενικότερα περάσατε πολύ πολύ όμορφα!!! :) Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Ευάκι μου!
      Όλα πήγαν κατ ευχήν! Εύχομαι να περάσατε όμορφα!
      Χρόνια πολλά με Υγεία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Χρονια πολλα Κατερινα μου , δεν ηξερα αυτες τις εξηγησεις για τα κοκκινα αυγα και μου αρεσε πολυ που τα διαβασα και η Μ Πεμπτη ειναι πολυ κατανυκτικη η λειτουργια στην εκκλησια !! και του χρονου!! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαίρη μου και Χριστός Ανέστη!
      Να είναι καλά το διαδίκτυο που ότι ψάχνουμε, το βρίσκουμε :-)
      Είναι νομίζω η αγαπημένη μου λειτουργία αυτή της Μ. Πέμπτης.
      Πολλά φιλιά και του χρόνου!

      Διαγραφή
  11. Γλυκιά μου Κατερίνα, χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία! Ελπίζω να πέρασες όμορφα. Καλό ξημέρωμα και πολλά γλυκά φιλιά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Πέτρα μου και του χρόνου!
      Πέρασα πολύ ξεκούραστα στην Αθήνα :-)
      Εύχομαι να πέρασες και εσύ πολύ όμορφα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες