Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ουκρανία...Μια Φωτογραφία, Χίλες Λέξεις!


Vladsylav Musiienko / 2015 Sony World Photography Awards
Vladsylav Musiienko


- Η Τέχνη τελικά θα μας σώσει...; Ή απλά κάνει την απέλπιδα της προσπάθεια προσφέροντας μια μικρή παύση φαινομενικής ειρήνης και ηρεμίας...;
- Πόση γαλήνη και πόσο μίσος πρέπει να κρύβει μέσα της μια καλλιτεχνική καρδιά;
- Πως να ακουστεί η γλυκιά μουσική του πιάνου μέσα στους κρότους;
- Πάνω σε πόσα "ερείπια" χτίστηκαν τα μεγαλύτερα μουσικά θαύματα;
- Πως γίνεται ο πόλεμος να κρύβει μέσα του μικρές φύτρες πολιτισμού;
- Υπάρχει πιο δυνατή εικόνα από αυτή που βλέπουμε αυτή τη στιγμή...;


Ερωτήματα που σκοπό έχουν να μας προβληματίσουν και εμένα που τα σκέφτομαι και εσάς. Αυτά και άλλα τόσα ερωτήματα που ίσως μείνουν αναπάντητα όπως αναπάντητα μένουν χιλιάδες χρόνια. Χιλιάδες, εκατομμύρια χρόνια που γίνονται πόλεμοι χωρίς τελειωμό με αποτέλεσμα να χάνονται αθώες ψυχές, μεγάλα μυαλά, δυνατές προσωπικότητες... Χιλιάδες, εκατομμύρια χρόνια που χάνονται Άνθρωποι... Που άνθρωποι σκοτώνουν ανθρώπους για τη γη, τα συμφέροντα, τη δύναμη, τη κυριαρχία λες και όλοι θα μείνουμε εδώ για πάντα, λες και θα πάρουμε μαζί μας όσα σκοτώσαμε για να κερδίσουμε, λες και μια τέτοια κληρονομιά που θα δώσουμε στα παιδιά μας αξίζει τέτοια καταστροφή....
'Ενα μπλε πιάνο "κράζει" ακόμη και με το χρώμα του τη μουντάδα και μαυρίλα της καταστροφής.
Ας ελπίσουμε ο γλυκός του ήχος να καταφέρει να απαλύνει τις σκληρές καρδιές...

Κ.




*Η φωτογραφία είναι μια από τις 35 φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας της Sony 2015





7 σχόλια:

  1. Καλά δεν έχω λόγια η φωτογραφία αυτή τα λέει όλα για μένα.
    Ελπίζω!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι κάνα διαφημιστικό κόλπο... (λέω εγώ τώρα!..η καχύποπτη..) Κατά τα άλλα βέβαια, η Τέχνη πάντα γιγαντώνεται σε περιόδους κρίσης. Εσύ ως καλλιτέχνης, θα το βιώνεις από πιο κοντά, φαντάζομαι. Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου δες εδώ: http://www.lifo.gr/team/u46519/55630
      Είναι από τις 35 φιναλίστ του Sony World Photography Awards :-)

      Διαγραφή
  3. Μια εικόνα χίλιες λέξεις, όπως το πες. Λες σαν τον ανθό μέσα από στάχτες να ξεπηδήσει η Ελπίδα; Για να δούμε...
    Καλό μας σ-κ Κατερίνα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο ξεφυτρώνουν άνθρωποι με "μπλε πιάνα" στα ερείπια ενός πολέμου, έχουμε ελπίδες ακόμα. Δεν έχω λόγια για την φωτογραφία! Θαυμάζω τους καλλιτέχνες που υπηρετούν αυτή την τέχνη. Με μια εικόνα, μας λένε όσα δεν γράφουν όλα τα βιβλία του κόσμου.
    Με αντιφατικά συναισθήματα, θλίψης αλλά και αισιοδοξίας, σου στέλνω τους χαιρετισμούς μου Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Μαρία μου πως οι φωτογράφοι αποτυπώνουν χιλιάδες σκέψεις και λόγια σε μία μόνο εικόνα και αυτό είναι σπουδαία τέχνη!
      Μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα :-)

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες