Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Τα αλφάβητα των σκέψεων: Xmas Edition!

via

Άγιε μου Βασίλη,
Βασικά δε θυμάμαι και εγώ πόσα χρόνια έχω να σου απευθυνθώ... Όχι θυμάμαι! Πέρυσι με τη προτροπή της Γεωργίας, τα λέγαμε εδώ έπειτα από πολλά χρόνια.
Γιατί έτσι είναι αυτά, σαν μεγαλώνουμε σε απομυθοποιούμε και τελικά αυτό είναι πολύ κακό!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη νύχτα εκείνη που είδα τη μαμά μου να βάζει τα δώρα κάτω απ το δέντρο ενώ μας είχε στην αγκαλιά του ο μπαμπάς για να πάμε σε φιλικό σπίτι για ρεβεγιόν.
Εντάξει, ομολογώ πως δεν σοκαρίστηκα και τόσο πολύ μιας και κάτι είχα αρχίσει να καταλαβαίνω..
Ζήτησαν οι γονείς μου όμως να μη το μοιραστώ ακόμη με τη μικρή μου αδελφή και να την αφήσουμε ακόμη να πιστεύει σε εσένα.
Ήταν τότε που αισθάνθηκα για πρώτη φορά η μεγάλη αδελφή!
Θέλω απλά να σου πω να ξέρεις πως σε περίμενα κάθε φορά να έρθεις απ το μπαλκόνι, βλέπεις δεν είχαμε τζάκι, με τα χεράκια μου κολλημένα στο τζάμι και κοιτάζοντας με λαχτάρα ψηλά στον ουρανό.
Ίλιγγος με έπιανε απ την αναμονή!
Καλέ μου Άγιε, εσύ που παντού έχεις αφτιά και μάτια, όπως καταλαβαίνεις, ποτέ δεν έπαψα να πιστεύω σε εσένα!
Λογικά είσαι όλοι εκείνοι οι αγιοβασίλιδες της ζωής μας που μας αγαπούν και μας φροντίζουν. Το πνεύμα σου κατοικεί στις καρδιές όλων μας όταν έρχονται τα Χριστούγεννα και προσφέρουμε όμορφα και σκεπτόμενα δώρα στους αγαπημένους μας!
Μόνο μην ακούσω πως κάποιος σε αμφισβητεί!
Να σε ευχαριστήσω για όλα τα καλά που έχω στη ζωή μου και να σου ζητήσω να μας εμπνέεις με το πνεύμα σου γιατί όσο γεννιούνται παιδάκια, μια έμπνευση τη χρειαζόμαστε!
Ξέρω πως εμείς οι άνθρωποι σου ζητούμε μονάχα υλικά πράγματα αλλά και αυτά στη ζωή είναι.
Όμως εγώ θα σου ζητήσω πρωτίστως να έχουμε την υγεία και τη γαλήνη μας και αυτό να ισχύει για όλο το κόσμο!
Προσπαθώ τόση ώρα να σκεφτώ τι θα σου ζητούσα για φέτος αλλά τι να βάλω μπροστά στο ομορφότερο δώρο;
Ρούχα με τίποτα στη παρούσα φάση, δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα του νορμάλ εαυτού μου.. :-)
Σίγουρα παράπονο δεν έχω,
Τίποτα δε μου λείπει.
Υφιστάμενοι όμως όλες αυτές τις δοκιμασίες χιλιάδες κόσμου εντός και εκτός Ευρώπης θα ήθελα να δούμε κάποια στιγμή να πληρώνουν το τίμημα αυτοί που δημιουργούν και κατασκευάζουν πολέμους και δυστυχίες.
Φοβάμαι για το μέλλον που ξημερώνει για εμάς και τα παιδιά μας αλλά ελπίζω σε καλύτερες μέρες!
Χορό, τραγούδι, γαλήνη, ξεγνοιασιά και ευτυχία να ζήσουμε όλοι φέτος, μακριά από δυσκολίες και άσχημα γεγονότα.
Ψήνεσαι να βάλεις ένα χεράκι, να πεις καμιά κουβέντα επί πλέον εκεί πάνω και να φέρεις πραγματική χαρά σε μικρούς και μεγάλους;
Ω, μα τι όμορφα που θα ήταν, έστω και για λίγο να βιώναμε όλοι το Πνεύμα των Χριστουγέννων και να μην υπήρχαν ανεκπλήρωτες ευχές και ανάγκες!



Γράμμα στον Άγιο Βασίλη με βάση την Αλφάβητο, γράφουμε με προτροπή της γλυκιάς Blogger της διπλανής πόρτας, Μαρίνας και τις Κρυφές της Σκέψεις στα Άλφαβήτα  των Σκέψεων: Xmas Edition







Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
14 ημέρες ακόμη για τα Χριστούγεννα!!!
Κ.








21 σχόλια:

  1. Ω, τι όμορφα που θα ήταν έστω και για λίγο να βιώναμε όλοι το Πνεύμα των Χριστουγέννων και να μην υπήρχαν ανεκπλήρωτες ευχές και ανάγκες!
    Μακάρι Κατερίνα μου, να γίνει κι ας είναι και για λίγο! Υπέροχο το αλφαβητάρι σου, τρυφερό, ευαίσθητο!!! Καλές γιορτές κοριτσάκι μου, σε φιλώ γλυκά...
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα στην καθημερινότητα και στα προβλήματα της
    το γράμμα σου Οψόμεθα για το καλύτερο!!!!

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσα στην καθημερινότητα και στα προβλήματα της
    το γράμμα σου Οψόμεθα για το καλύτερο!!!!

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι Κατερίνα μου να εισάκουγε τις ευχούλες σου!! Να βάλουμε όλοι πλάτη δηλαδή!! ;)))
    Φιλιά πολλά κοπέλα μου και ν αχεις ένα ξεκούραστο σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βάλουμε πλάτη όσοι και όσο μπορούμε Μαριλένα μου!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Εσύ καλά τα λες, να δούμε αν θα φιλοτιμηθεί φέτος ο Άγιος Βασίλης να δώσει χαρά σε τόσους πονεμένους, φτωχούς και πικραμένους.
    Το αλφάβητό σου ήταν γεμάτο Χριστούγεννα και το απόλαυσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φλώρα μου!
      Ελπίζω να τον πιάσουμε στο φιλότιμο με τόσα γράμματα... :-)

      Διαγραφή
  6. Κατερινάκι μου, απ' το άλφα ως το ωμέγα σου, να εισακουστούν όλες οι ευχές σου!
    Με το καλό να υποδεχτείς τα καινούργια σου "δώρα", να είσαι πάντα καλά και γεμάτη αισιοδοξία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου καλό!
      Σου δίνω με τη καρδιά μου, τις καλύτερες ευχές μου!

      Διαγραφή
  7. Πόσο θέλουμε όλοι να εκπληρωθούν οι ευχές σου!
    Να είσαι καλά Κατερίνα μου!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω με τόσα γράμματα κάτι θα γίνει, Μαράκι.. ;-)
      Καλή Κυριακή και σε εσένα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Αχ καρδούλα μου ...το δώρο σου να έρθει κατευθείαν στην αγκαλιά σου χωρίς ταλαιπωρία ! Ήδη εσένα στο δρόμο είναι... Να πάνε όλα κατ' ευχήν!
    Φιλάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου γλυκιά!
      Πολλά φιλάκια και Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Τι γλυκιά μεγάλη αδερφή ήσουν; Εγώ πάλι που είμαι μοναχοπαίδι πήγα και το είπα σε όλα τα παιδάκια πως δεν υπάρχει Άη Βασίλης. Εγκεφαλικό η δασκάλα! χαχαχαχα
    Το καλύτερο δώρο θα πάρεις εσύ, ανεκτίμητο, γλυκό και πιο συμβολικό δεν γίνεται, αφού συμβολίζει την αγάπη τη δική σου και του καλού σου. Και το καλό με τα xmas babies είναι ότι πάντα θα έχουν θεματικά γενέθλια. Όλα τα καλά να σου φέρει γλυκιά μου ο Santa και υγεία για όλο τον κόσμο.
    Μέσα στην ζεστασιά και την τρυφερότητα το γράμμα σου και πόσο το απόλαυσα!!!!!!
    Με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας.
    Σου σκάω ένα τεράστιο φιλί για καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Μαρινάκι μου και σε ευχαριστώ για το έναυσμα να γράψω αυτό το γράμμα :-)
      Δεν το είχα σκεφτεί αυτό με τα θεματικά γενέθλια..! Παρόλο που είμαι και εγώ Χριστουγεννιάτικο παιδί :-) Απλά πάντα λατρεύω και απολαμβάνω αυτή την εποχή.
      Σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  10. τι γλυκό το γράμμα σου Κατερίνα μου!!! (αξιώθηκα να μπλογκάρω όπως κατάλαβες, χαχα! :)) Τώρα με τη μπουμπού θα αναβιώσουν όλες αυτές οι αναμνήσεις που έχεις, από άλλη σκοπιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλώς την και εδώ! :-)
      Ανυπομονώ για αυτό που λες γλυκιά θειούλα :-) Κάτι παραπάνω ξέρεις!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες