Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Ο Άη Βασίλης που έχασε τον δρόμο...δις!




Φέτος όπως αναμενόταν, τα Χριστούγεννα και οι Γιορτές αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο την μικρή μας...! Γονείς, παππούδες, γιαγιάδες, Άγιος Βασίλης και τα συναφή θυμήθηκαν το κορίτσι μας (και πολύ καλά έκαναν φυσικά :-) ) οπότε, εννοείται πως εμείς ήρθαμε σε δεύτερη μοίρα... ακόμη και από εμάς τους ίδιους!...

Φυσικά όλα αυτά τα λέω με μεγάλη χαρά αφού περιμέναμε πως και πως να περάσουμε μαζί με το κορίτσι μας τα πρώτα Χριστούγεννα που θα είχε πλήρη σχεδόν κατανόηση για τα πάντα!
Οι γιορτές μας βρήκαν οικογενειακά στο σπίτι, με τους δικούς μας ανθρώπους να περνάμε ήσυχα και απολαυστικά. Φαγητό, κρασί, ύπνος, μερικές έξοδοι και πολλές βόλτες ήταν το φετινό σκηνικό και πολύ το ευχαριστηθήκαμε.. :-)

Χάρη στη Μαριλένα μας όμως, και την για ακόμη μια χρονιά, επιτυχημένη ανταλλαγή δώρων Secret Santa ήρθε και σε εμένα τελικά ο Άγιος Βασίλης αν και καθυστερημένος, μιας και έλαβα το δωράκι μου μόλις χτες.

Ο Άγιος μου Βασίλης κάπου χάθηκε στον δρόμο, όμως καθόλου δεν με ξέχασε και τελικά με επισκέφτηκε έστω και μετά τις γιορτές. Το μυστικό μου ταίρι με έκπληξη έμαθα πως ήταν η Μαρία-Έλενα με το blog http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr.
Και λέω με έκπληξη γιατί μαντέψτε... Ήμουν και εγω το δικό της μυστικό ταίρι!
Προσωπικά δεν πήγα και πίσω με την αποστολή του δώρου μου προς εκείνη, καθώς επαγγελματικές υποχρεώσεις και επαναλαμβανόμενες ιωσούλες με καθυστέρησαν απ το να της το στείλω. Τέλος καλό, όλα καλά όμως αφού και εκείνη το έλαβε, έστω και στο τέλος των εορτών!

Ακολουθούν φωτογραφίες με τα δωράκια της Μαρία - Έλενας και εδώ μπορείτε να δείτε τα δικά μου προς εκείνη.
Μάλιστα το ημερολόγιο που μου έστειλε, βρήκε ήδη τη θέση του στο ψυγείο μας, μαζί με τα μαγνητάκια της μικρής :-).

Μαρία - Έλενα σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα δώρα σου!
Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια υπέροχη Νέα Χρονιά!







Καλή και Ευλογημένη Χρονιά να έχουμε με Υγεία και Φώτιση να εργαζόμαστε για την πραγματοποίηση των ονείρων μας και την καλυτέρευση της ζωής μας!


Σας φιλώ,
Κατερίνα







3 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Κατερίνα με κάθε ευχή για ότι όμορφο ονειρεύεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου είναι υπέροχα τα δωράκια που ανταλλάξατε και είναι όμορφο αυτό που συνέβη με το μυστικό ταίρι. Φιλάκια πολλά στο μικρό σου, αξιαγάπητο πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη χρονια με υγεια!κ του χρονου να εισαι καλα να ξαναπαρεις μερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να διαβάσω τη δική σας Άποψη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αναγνώστες